07 dubna, 2014

Beznadějné blogtour (0) - úvod


Když v únoru vyšlo Bez naděje, kniha úplně zaplavila všechny stránky knižních bloggerů, všechny facebookové stránky a fóra. Musím říct, že byla knížka téměř všude, kam jsem se podívala. Poté, co jsem si ji přečetla jsem pochopila proč. 
Jsem přesvědčená, že právě autorky jako Colleen Hoover, které dokáží ke čtenáři promlouvat, dokáží ho skutečně přimět něco cítit, jsou ty, které by měly být známé a hodně čtené. A tak jsem toto svoje přesvědčení pozvedla na trochu vyšší úroveň a rozhodla se uskutečnit nápad, který mi v hlavě už dlouho hlodal. A tak je to tady - Beznadějné blogtour.

Co je vlastně blogtour?
Pro ty z Vás, kteří třeba o tomto pojmu ještě neslyšeli, objasním. Blogtour je několika denní záležitost, kterou zpravidla pořádá blogger ve spolupráci s autorkou/autorem, popřípadě nakladatelstvím. Každý den blogtour je na blog přidán článek s tématikou té které knihy. Jedná se o rozhovory, recenze, soutěže. Je to určitě záležitost zajímavá pro čtenáře i samotného bloggera (což mohu potvrdit!).

O co půjde tentokrát?
Stejně jako tomu bylo před pár měsíci, když jsem pořádala Blogtour s Julií Kagawou, i tentokrát jsem si pro Vás připravila jakýsi program:

7.4. 2014 - Úvod
8.4. 2014 - Ze zákulisí Bez naděje
9.4. 2014 - Autorka
10.4. 2014 - Trocha teoretizování
11.4. 2014 - Recenze
12.4. 2014 - Soutěž

O čem je Bez naděje?
Když se sedmnáctiletá Sky seznámí s Deanem Holderem – možná jediným klukem, jehož provází ještě horší pověst než ji – něco se v ní změní. S ním poprvé ucítí něco, co v ní všechny povrchní známosti předtím probudit nedokázaly.  Holder ji uchvátí i vyděsí už během prvního setkání, ale hlavně ji dokáže probrat z citové otupělosti, kterou už začala považovat za součást své povahy. A vyvolat v ní vzpomínky na minulost... vzpomínky tak bolestné, že by si přála nechat je dál hluboko pohřbené. 


5 komentářů:

  1. Super, jsem ráda že to někdo pořádá :). Knížku jsem zatím nečetla, ale už teď si myslím, že je skvělá když je skoro všichni tak vychvalují :).

    OdpovědětVymazat
  2. Už se těším! Bez naděje si chci dlouhou dobu přečíst, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké, taky se chystám číst, tak uvidíme:).

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké, taky se chystám číst, tak uvidíme:).

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)