15 července, 2013

Top knihy od CooBoo

Maraton pořádá Abyss. Více se dozvíš tady

Moje čtyři Top knihy od CooBoo jsou součástí CooBoo-A-Thonu, který pořádá Abyss. CooBoo-A-Thon trval do včerejška, kdy se skončila čtecí část. Já se zahanbeně musím přiznat, že jsem přečetla jen dvě knihy (je to hrůza, zpytuju svědomí! :D) a svoji Top čtyřku jsem si pro Vás nachystala na dnešek.
Knih od CooBoo doma v knihovničce moc nemám (asi čtyři kusy), ale četla jsem jich docela dost s pomocí knihovny nebo čtečky. Většina knížek, co k nám CooBoo přináší je skvělá a jedinečná a proto i pro mě bude hrozně těžké vytvořit seznam pouze čtyř nejlepších! Nejsem schopná seřadit jednotlivé knihy, takže půjde o série, snad to nijak nevadí. I tak bude totiž řazení těžké!
Promýšlela jsem to a nakonec se rozhodla, že by pořadí vypadalo takto:

Zlatá medaile- 
série Divergence (knihy Divergence a Rezistence)

Stříbrná medaile- 
Jsem roztříštěná

Bronzová medaile- 
série Tygří sága (knihy Tygrovo proroctví a Tygrova stezka)

Bramborová medaile 
(vážně nevím, jakou barvu by měla mít brambora, takže černá snad postačí :D)-
Polibek pro Annu

Pochlubte se, jaká je Vaše top čtyřka! :)

3 komentáře:

  1. Moje top čtyřka vypadá takto:
    1. místo - Divergence
    2. místo - Nadpozemská
    3. místo - Delirium
    4. místo - Střípky duší
    Taky mi dalo práci vybrat nejlepší čtyři :)

    OdpovědětVymazat
  2. Z těchto knih jsem četla zatím Divergenci. Moc bych si chtěla přečíst Jsem roztříštěná =)

    OdpovědětVymazat
  3. Jelikož jsem zatím četla jen čtyři knihy od CooBoo, tak nemohu moc soudit. :D :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)