31 prosince, 2012

Šťastný knižní rok 2013!

Tak a je to tady. Poslední den roku 2012
Vzhledem k tomu, že je dneska Silvestr a všichni se chystají, jak se pořádně přejí a dalších pár dní budou hezky relaxovat a statečně ignorovat přísloví "jak na Nový rok, tak po celý rok", věřím, že nikdo z Vás nemá moc času, protože se připravují pomazánky, chlebíčky, petardy a další nezbytnosti pro pořádný český Silvestr.
Proto nebudu moc dlouho chodit kolem horké kaše, jelikož i já mám doma něco málo na práci :). Proto bych Vám zkráceně chtěla popřát jenom všechno nejlepší do příštího roku, ať se k Vám štěstíčko neobrací zády, zdraví ať Vám slouží, oči ať statečně čtou jednu knihu za druhou.
Všem blogerům taky přeju mnoho úspěchů, jak v jejich osobních životech, tak i co se týče blogu a recenzí. Ať Vám to píše a ať jsme stále tak skvělou komunitou, jako tomu bylo v roce 2012!
Zároveň Vám slibuju, že v příštím roce se pokusím zlepšit se svojí aktivitou na blogu. Doufám, že se to tu recenzemi a příspěvky bude jen hemžit!
Taky bych Vám chtěla poděkovat za přízeň, co jste v roce 2012 blogu věnovali. Jsem moc ráda, že moje příspěvky čtete a ani nevíte, jak my každý komentář vykouzlí na tváři úsměv! Proto Vám moc děkuju a abych to ještě připomněla, nebojte, na blogovou soutěž jsem nezapomněla! Pečlivě se připravuje a ceny už se těší na své nové majitele! :)

To bude v tomto roce asi vše, budu se s Vámi muset prozatím rozloučit, protože na mě z poličky volá Loď mezi hvězdami, abych šla už sakra dočíst první kapitolu! ;) 

Užívejte posledních okamžiků roku 2012 a s radostí přivítejte rok 2013!

glitter | Tumblr


1 komentář:

  1. Zuzi šťastný Nový rok 2013, hodně zdraví, lásky, spoustu skvělých kamarádů, ať se ti vše vydaří jak si přeješ a hodně knižních novinek Pá

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)