01 prosince, 2012

Šílenství obálek- úvod

 Je projekt vytvořený mnou.

Při dnešním focení měsíční chvástačky mě do hlavy uhodil nápad na takový mini projekt. O co by šlo? Jak už název napovídá bylo by to Šílenství obálek. Úkolem by bylo, vyfotit nebo si sehnat fotky dvou nebo více knih ze stejné série a porovnat je. 
Naprosto jednoduše, která se Vám líbí víc, proč, můžete přidat i hodnocení. Šílenství obálek můžete přidávat kdy chcete, o víkendu, jakýkoli den v týdny, je to jedno. A teď už k mému prvnímu Šílenství obálek.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dnes mi přišla knížka Železná dcera a já jednoduše nemohla spustit oči z její nádherné obálky. A jak jsem ji tak držela v ruce, vytáhla jsem i díl první a začala přemýšlet nad tím, která z těch dvou je vlastně hezčí. Nedalo mi to a hned jsem si je hezky nafotila :)

Budu ráda, když se do projektu zapojíte a dáte taky vědět, který z dílu si Vás svojí obálkou získal.. A že to u série Železná víla nebude jednoduché. Obálky jsou skvostné :)




10 komentářů:

  1. Zajímavý nápad, asi se také zapojím :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ten nápad se mi líbí, zajímavé. :) :) Myslím, že se také zapojím. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné! :) ... Možná se zapojím. Vypadá to moc dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Já se pořád nemůžu rozhodnout, každá má své kouzlo :)

      Vymazat
  5. tak tiez sa zapojim :) a viacej sa mi paci zelezna dcera :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý nápad! Rád se připojím! ;)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)