29 prosince, 2012

Nejoblíbenější blog 2012


Dneska se to na blozích jen hemží oceněním "Nejoblíbenější blog 2012". A když můj blog moje blogová sestra Táňa označila za její nejoblíbenější, řekla jsem si, že by nebylo špatné zveřejnit taky svůj seznam pěti oblíbených blogerů :)

1) Nellis a Annie
Blog těchto dvou holčin je jedním slovem úžasný. Několikrát už jsem přemýšlela, jaké je asi řízení blogu ve dvou. Každopádně ráda se koukám na jejich recenze, inspiruji se výběrem knih a hlavně sleduju facebookovou stránku, protože jejich statusy prostě žeru :D

2)  KelsíBaileyNatt
Další tři slečny, před kterými smekám. Skvělý blog, navíc vedený třemi. Moc ráda se zapojuju do jejich soutěží, čtu jejich recenze. Navíc jsem na jejich stránkách našla i překlady knih, které jsem si dlouho chtěla přečíst. Jen tak dál! :)

3) Laurdes
Skvělý blok, se skvělou majitelkou. Našla jsem tam spoustu projektů a akcí, kterých bych se ráda, nebo jsem se zúčastnila. Obdivuju, jak dokážeš vymyslet pokaždé něco nového. A tvoje právě probíhající soutěž? Skvělé, škoda, že jsem se nestihla zapojit :)

4) Erný
Vlastně si, při mé neaktivitě v komentování blogů divím, že jsem ji našla, ale Erný je docela nováčkem v knižní blogosféře a právě proto jí fandím, protože si vede vážně skvěle. Vím, jaké to bylo, když jsem se sem před půl rokem dostala a začátky šly docela ztěžka, ale tobě recenzování vážně jde a já ti fandím!

5) Syki
No a na Syki určitě nemůžu zapomenout. Syki je člověk, který mě mými začátky provázel, ačkoli o tom ani neví. Díky ní jsem vlastně blogovat začala, protože její blog byl první, který jsem našla. Myslím, že má dost slušnou základnu čtenářů, její recenze jsou objektivní a často se jimi řídím, když knížky vybírám.

Přemýšlela jsem, jestli sem zařadit i Táňu, moji blogovou sestru, protože její blog je jeden z mých nejvíc oblíbených. Nakonec jsem si ale, Táni, říkala, že když už ocenění máš, předám ho někomu dalšímu, jinému. Ať udělám větší radost! :)



8 komentářů:

  1. Tak já mnohokrát děkuji (tentokrát pouze za sebe, odkaz na článek jsem přeposlala i Neliss & nechám jí prostor ;), hrozně moc jsi mě potěšila a zpříjemnila mi večer^^ Jsem moc ráda, že se ti blog líbí natolik, žes ho nominovala sem a že tě baví šílené FB statusy... tak za to bych ti dala 'lajk', kdyby to tu šlo :D

    Ještě jednou mockrát děkuju a nasdílím to na FB stránce blogu, pokud by ti to nevadilo :)

    A řízení blogu ve dvou je - podle mě - super. Občas mám sice náladu, kdy bych ti byla schopná tvrdit, že mě Nell cíleně a promyšleně mučí (Nells, to byl vtip, dobře?! VTIP! :D), ale je to vážně perfektní, se spolubloggerkou si rozumíme a různými nedorozuměními a neupozorňováními vzniká spousta vtipných situací :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem tě potěšila. Na Váš blog chodím často a ráda, takže si myslím, že alespoň za mě si ocenění zasloužíte.
      Samozřejmě můžeš odkaz sdílnout na facebook, budu ráda :)
      A pokud jde o blogování ve dvou, občas si říkám, že by to mohla být legrace :D

      Vymazat
  2. Óóó.. pýřím se hrdostí! :) .. díky moc, že jsi mě zařadila do své top 5! Určitě si moc ráda dám ikonku na blog :) .. takže ještě jednou díky moc! A neboj, soutěží a projektů ještě bude..

    OdpovědětVymazat
  3. To jsem teda fakt nečekala! :)) Moc ti děkuji a budu se snažit! Snad nikoho nezklamu, protože blogování o knížkách mě opravdu baví! ^-^
    Je to jedna z věcí, ke které se nenutím, a proto přidávám článků víc a víc. :)
    Až z toho mamka šílí, že jsem skoro pořád u notebooku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to znám.. Trávím na blogu spoustu času :D

      A nemáš vůbec zač, nováčky je třeba podporovat :D :)

      Vymazat
  4. Přiznám se, že ani jeden z nominovaných blogů neznám, ale myslím, že je všechny prošmejdím. I ten tvůj! :)

    PS: Děkuji žes ho poslala dál! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak o tvé inspiraci u mě jsem opravdu neměla tušení. Doufám, že se ti o knihách bloguje dobře a že tě to hned tak nepustí. Děkuju za ocenění!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)